Preden smo odprli novo temo o ekologiji, sem otroke in starše pisno povabila k prinašanju nestrukturiranih materialov v vrtec. S pomočnico vzgojiteljice sva  izpraznili kotičke z igračami. Otroci so nas prijetno presenetili s prinašanjem nestrukturiranih materialov od doma. V dveh dneh so se police povsem napolnile z novimi t.i.igračami. Na policah, označenih s primernimi barvami, se je nabralo veliko odpadnega materiala: tulci, škatlice, pločevinke, plastenke,… Vsako jutro in po zajtrku je potekala prosta igra otrok s temi materiali. Najbolj je zaživela igra s tulci. Iz njih so nastajale visoke stene in stolpi. Iz škatlic so otroci konstruirali različne konstrukcije, deklice so se igrale s škatlicami zdravil, lekarne, s plastenkami v kuhinji in dečki so si naredili parti ob škatli, ki je predstavljala televizor, zraven pa so ponazarjali pitje iz praznih plastenk ter navijali kot na tekmah, na vinil ploščah so se igrali gibalne vaje. V večje kartonske škatle so se otroci skrivali in naredili smo labirint iz škatel in tulcev, kjer so otroci spuščali lesene kroglice, valje ter preizkušali. V telovadnici so potekale gibalne dejavnosti po postajah, ki so bile sestavljene iz nestrukturiranih materialov. Preko knjige Eko zmajček so se otroci seznanili s pravilnim ločevanjem odpadkov, ki smo si ga v živo ogledali pred vrtcem, kjer smo tudi mi odložili naše odpadke. Prisluhnili so še eko zgodbama: Upanje za kajake, Darilo za Gašperčka. V dvojicah so otroci sami poiskali in izrezali izdelke, ki so jih pravilno razvrstili in izdelali plakate. Očistili smo okolico vrtca in šole preko igre detektivov, kjer smo iskali odpadke in jih odvrgli v smetnjake. Za zaključek so si otroci ogledali poučni film o ločevanju in recikliranju odpadkov ter se zabavali na predstavi Eko frajer.

Otroci so se seznanili z ločevanjem odpadkov in recikliranjem. Spoznali so, da tudi odpadki od doma, so lahko uporabni v vrtcu za igro in ustvarjanje, preko filma pa so nazorno videli kako se odpadki, ki jih odlagamo v primerne zabojnike ponovno predelajo in iz njih nastanejo novi uporabni izdelki.

Zaživele so še didaktične igre iz zamaškov, labirint, ločevanje odpadkov v igralnici ter zbiranje zamaškov, ki je tudi do sedaj dobro potekalo. Iz nestrukturiranih materialov so nastali pustni klovni.

20160125_092928 20160126_091651 20160126_091734 20160126_105307 20160126_105409 20160126_105844 20160126_105915 20160127_073655 20160128_111846 20160129_104003 20160201_144728Vzg. Mateja Repar Silič

 

(Skupno 854 obiskov, današnjih obiskov 1)